Elisaelisa34 Herkese merhaba kızlar. Tüp bebek tedavisi ile 4+6 hamileyim. Göğüs hassasiyetim vardı fakat bugün azaldı neredeyse hiç ağrım yok. Göğüslerim de şişti biraz inmiş gibi. Düşük belirtisi olabilir mi bu durum. Çok aklıma takıldı nolur yardım edin
hhb53 Elisaelisa34 belirtiler bi gelir bi gider endişe etme canım hepimizde oluyor. Allah sağlıkla kucagına aldıgın günleri görmeyi nasip etsin
Deletedmom95 Canım belirtilerin sürekli devam edecek diye birşey yok. Bende hamile olduğumu göğüs ağrısı ile anladım ama suan ağrım şişliğim vs yok. 12 haftalık hamileyim. Strese sokma kendini🌸🌸
Elisaelisa34 Daha önce bir kere düşük yapmıştım onda da göğüs hassasiyetim birden kesilmişti o yüzden çok endişeliyim.