B8use GkeSubakan merve ozkaynak var taniyormusun bilmiyorum o catlak kremi ve nemlendirme hakkında videosu var ben sana link atim izle muhakkak ona gore alirsin ben simdilik mustela kullaniyorum https://youtu.be/5xpFTgWuaGY
Ozlemr GkeSubakan benim kaşıntıma badem yağı çok iyi geldi badem yağınca kakao yağıyla kalıntılı günlerim geçti çok şükür
Mujdeicel Çatlak Kremleri hiç bir işe yaramıyor , ben de kullandım ama her yerim çatladı. Hindistan cevizi yağı kullan derim hem çatlaklarımı geçirmeye başladı hem de önlemeye. Organik %100 doğal kullanmaya özen göster daha iyi sonuç alırsın .
Deletedmom206 O yüzden gösümde damarlar gözüküyor bazen uçu sizim sizim sizliyor süt topluyor herhalde ilk gebeligim çoğu şeyi Yen'i ögreniyorum
B8use Deletedmom206 ben mustela catlak oncesi yagi ve mustela catlak oncesi kremi kullaniyorum 6 aydayim 3 aydan sonra kullanmaya basladim göğüslerim dahil suruyorum daha bi catlama olmadi ama illa ki olur diyorlar ozellikle son ay olurmus . Fakat simdilik yok bende