Gulsumhira Dr umu degistirdim bugun kontrole gittim 30+2 haftalik hamileyim ayrıntılı ultrosona girdinmi bir sorun ciktimi diye sordu.bende yok dedim ama neden sorduki bebekte problemi gordu acaba?
Hilal93 Gulsumhira bence değiştirdiğin için rutin kontrolleri yaptırdın mı diye sorma öğrenme gereği duymuş olabilir
Yasemin00 Gulsumhira Bende ikinci Dr degişikligi yaptım hatta bütün evraklarımı götürdüm doktora ayrıntılyı bile kendiside birdaha baktı ayrıntılı hatta
Gizemhande Bende devlet hastanesine gidiyorum her gittiğimde doktor soruyor herhangi bir hastalığın var mı şeker tansiyon tarama testlerini yaptırdın mi ayrıntılı da birşey çıktı mı falan diye bence sorun gördüğünden değil yine de doktorunuza sorun isterseniz
Gulsumhira Ay kizlar sagolun bende dedim fetal DNA testi yaptim temiz geldi dedim ama genede kafam karisti