Ecececece Bende de tas çıktı hemde karantinanin başında çıktı. Agrisi cok kotu ben öğrendiğimde yaklasik 4 aylik hamileydim. Düzenli olarak doktora gidemedim zar zor o donemde bir genel cerrah bulduk sagolsun o da gerekli bilgiyi vermemis. Tahliller yapildi ultrason sonra ben eve döndüm esimle görüştü yatis yapilmasi damardan beslenmesi gerekiyor ama su durumda tehlikeli her yer virüs demis tamam dedik döndük. Gaviscon vermis dinlensin demis o kadar. 6. Ayın başındayken cok siddetli agriyla artik iyi bir genel cerraha gittik tahliller yapildi. Lökosit yuksek cikti antibiyotik verildi. Eger iltihab olmus olsaydi o zaman korkardik dedi. Yumurta asla yemeyeceksin icinde yumurta olan makarnayi keki bile dedi. Kati yag kesinlikle yok az sıvı yag ya da az zeytinyağı, nohut kuru fasulye gaz yapacsk yiyecekler yok yağlı süt yogurt yok cevizin yagi agir gelir yok dedi. Aklima gelmeyen baska şeylerde var bu platformda arastirdim yaziyor neler yememeniz gerektigi. Eger dikkat etmezseniz safra ağrısı bebegin kesesinin kasilmasina sebep olur dedi erken doguma öyle sebep olurmuş. Doktora dedimki ben bu saydiklarinizi hep yedim önceki doktor uyarmadigi icin :)) Ben yine arada canim isterse abartmadan hafif hafif yedim. Hemen ameliyat demezler bikac genel cerrah araştırıp görüşün..