Selam kızlaar çok şükür bende anne olduum💕 Ben herkes gibi çok severdim doğum hikayelerini okumayı çokda dua ederdim hepimiz için ☺️
Benim 38. Haftamda sancılarım vardı gelip giden ilk hamileligim olduğu için pek birşey bilmiyordum bekliyordum 39.haftamda çatı muayenem vardı gittim doktorum kaçısın yok yapacağız dedi🙈 ondan önce ultrasonla baktı bebeğimin kilosu bi hafta önce 3.400 dü 39. Haftada 4.300 olmuş doktorum şaşırdı ultrason da yanılma oluyor dedi ama bebek iri yinede catı muayenesi yapalım dedi yaptı dar oldugu için normal olmaz riske atamam dedi zamanıda gelmiş zaten dedi öbür güne ameliyathaneden randevu aldı sabah 8:30a gün verdi. ben hem sevinçli hem üzgün bi halde eşime dedim çünkü virüsden dolayı ailemiz gelemiyor yollar kapalı
Biraz test yapıldı kanım düşük çıktı bi şekilde iki torba kan bulduk (kısa kesiyorum ☺️) kızılaydan kan gelmesi uzun sürdüğü için savah olan ameliyatım 16:49a alındı ve açlıktan ölecektim serum fayda etmedi bana 🙉 Odama beni almaya geldiler ameliyat haneye çıkardılar doktorum bana baktı gülümsedi başlıyoruz dedi ilk anestezi uzmanı belden ignemi vurdu hiç birşey hisetmedim sonra başladılar sadece midem bulandı başımdaki hemşire hemen seruma igne vurdu geçti bi baktım bebiş çıktı hemşire cocuk doktoru çok sevdi hepsi oglumu bana verdiler bin şükür rabbim dedim rüya gibiydi sonra hemen doktorum cıktı temizlediler ameliyat yerimi bi baktım bitmişş en fazla 20 dakika sürdü doktorum o kadar iyiydi ki 🌸 sonra çıkarken eşimi gördüm kapıda bana bitti oglumuz cok tatlı eşim dedi onuda gülerken görünce dahada iyi hissettim odama indim bebegim emdi çok şükür sıkıntı olmadı sonrasında hiç baş dönmem olmadı bi torba kanı çıkınca aldım 6 saat sonrada hemşire yürüttü beni bende kendimi bırakmadım yürüdüm yukarı baktım yürürken 48 saat aç kaldım sadece o etkiledi bi çorba verdiler gece kendime geldim😂 sonra bol su içtim eve geldim rezene içiyorum suya devam ve ılık su ile gögüsümü yıkıyorum çok iyi geliyor hiç korkacak birşey yok kızlar inanın abartılacak kadar canınız yanmıyor uyuşukluk geçincede az az yürüyün çok daha iyi hissediyorsunuz şuan bebegim 13 günlük herşey yolunda şükür rabbim herkese sağlıklı dogum yapmayı nasip etsin bu arada yıldırım Doruk hastanesinde doğum yaptım (Bursa) doktorum Harun Şimşek çok güler yüzlü işini bilen bir doktor 🤗
Çok uzun oldu kızlar benim hikayem de böyle sorunuz olurs yardımcı olurum
Depend almıştım iyiki aldım dedim çok rahat
Nescafe çikolata aldım ama yemedim içmedim gerek kalmadı bol su için yeterli bana öyle oldu 🌸 hepinize iyi günler kızlar ❤️