es_es Msltms hadi inşallah 🙏 umarım yiyebilirsin malum yaz daha yeni başlıyor ve bir kaç hafta sonra yediklerinden beslenecek bebişin 😊
es_es Msltms 12 haftadan sonra beslenmeye başlıyormuş, yediğin faydalı ne varsa kendine alıp sana posalarını bırakıyormuş😀 12.haftaya kadar kandan beslendiği için folik asit takviyesi yapılıyor.