Bende ihsan doruya gittm. Beklentisi yarım saat boyunca ne görüyorsa anlatması ise tatmin etmeyecektir sizi. İçeri girer girmez “ ben sessiz biriyim detaylari görmek adına odaklanmam lazım diyor önemli noktalar hakkında bilgi veriyor en son da genel bi bilgi verip sorunuz varsa alayım diyor” . Ama detaylı ultrason u iyi yapıyor en azından ik dışından gittik burdaki doktorum memnun kaldı raporun detaylarından. 6-7 hafta önce yaptırdık 250 tl idi.