Kızlar 15+0 hamileyim şimdi yine peynir kesiği gibi akıntım oldu önceden de olmuştu doktor gynomax diye bir fitil verdi aşırı canımı yakıyordu bir yandan da sirkeli suyla vajinamı yıkıypedum ama sık sık tekrarlıyor kendini ben ne yapmayacağım kesin bir çözünü yok mu hep böyle mi olacağım 🥺