Merhaba arkadaşlar, 3 gün önce evde test yaptım pembe çizgi silik çıktı adetim 6 gün geçiktikten sonra kan verdim değer 26. Aynı gün ağlayarak acile gittim gecikmenim 7 günü değer 21 çıktı iki gün sonra tekrar kan vermem lazım dediler yorum yapmadılar beni öyle görünce sanırım. Kötünün iyisi kimyasal gebelik diye umuyorum sizce dış olabilir mi ? 4+4 😔