Hanımlar günaydın,
bebeğimi hissetmeye başladığımdan beri günün belli zamanları karnım kalp atışı gibi pıtpıt atıyor hem de yoğun bir şekilde, internette 30 küsürlü haftalarda olacağı yazıyor ama ben 21+5 im sizde de bu kalp atışı gibi pıtpıtlar yoğun mu ya da oluyor mu ?