Ayse_1 ben baştan beri sezeryan istiyordum ama canan hanım hep normal olsun dedi. çatı muayenesinde de normal görünüyordu hersey, bu durumda sezeryan olmaz dedi bende kendimi normale hazırladım ama bebek kanala girmedi.
39+6ya kadar bekliycez eğer hala inmemişse (inmiycek gibi duruyor dedi) 40+0da sezeryan olucam.
hatta 40+6ya kadar bekleriz normalde dedi ama benimki aşılamayla gebelik, kıymetli bebek deniyor tedavili gebeliklerde, bu yüzden 40 haftayı geçirip tehlikeye girmek istemedim acıkcası ☺️