günaydın hanımlar. öncelikle 32+3 günlük hamişimm. ama adet sancısı gibi hafif hafif belimden kasıklarıma sancım var ama çok şiddetli değil. bebeğin kafası aşağıda ve sanki ayaklarını yukarı dayayıp aşağıya baskı yapıyo gibi o an tuvaletim geliyo ve vajinamda yanma hissediyorum. bu 2.gebeliğim ilkinde sancım olmadan direk suyum gelmişti o yüzden anlayamıyorum böyle birşey yaşayan var mı neler oluyor. fikri olanlar yardımlarınızı bekliyorum 😘😘😘