Gulsahim Aymızın sonlarındayız hala bir ismi yok ponçiğimin fikirlerinizi önemsiyor olucam yorumlarınızı eksik etmeyin kızlar teşekkür ederim 🤗😇
Gulsahim zynp131820 evet kuzum Türkiye de yaşıyorum 🤗 Arnavut Bi gelininiz vardı onun ismiydi ikisi de kızım olursa koyarım demiştim. Bakalım kısmet olacak mı