mervemre0813 merhaba arkadaslar ikinci hamileligim 21 haftaligim cocugumun kafasinda 5,8 ventrikel ve 7,0 ventrikel su var dediler doktor korkma dedi ama ben endiseleniyorum ayni durumu yasayan varmi ? 😥 Allhin izniyle saglikli dogar inshAllah 🤲🏻
Minnakannesiiii mervemre0813 teyzemede aynısını söylemişler hatta üstüne downnsendromuda demişler çok şükür hiç bşeyi yok 4 yaşında şmdi
eslmhsyn12 mervemre0813 benim de vefat eden oğlumda beyninde sıvı genişlemesi vardı daha yüksekti sınırda 10 falan. Korkmayın hiç benim gitmediğim doktor kalmadı kordondan kan almak istediler ben izin vermedim ama kordon düğümlenmesi ve dolanmasından eylül de 8 aylık oğlumu kaybettim.
Nnadye mervemre0813 ben de yaşadım bizim genişlikleri kız 11mm olculmustu en yüksek . Sizinki daha az önemli olan artmaması 10 mm e kadar normal sonrası hidrosefali ye sebep olabiliyor. İlk hamileligimi o korkuyla geçirdim ama çok şükür oğlum sağlıklı doğdu şimdi iki yaşında . Erkek bebeklerde daha çok görülebilen bir durummus
mervemre0813 Minnakannesiiii inshAllah bendede bisi yoktur tabiki Allahtan gelene raziyimm ama saglikli bir sekilde alirim kucagima 🤲🏻