Arkadaşlar uyumayan ve bana cevap verebilecek olan biri vardır umarım 36. Hafta dayım yaklaşık 2 saattir belimin sol tarafında ağrı var geçer dedim ama şiddetlendi sanki gazım var gibi karnımdan ses geliyor ama tuvalette hiçbişey gelmiyor arada ağrı karnıma da vuruyor sizce sebebi ne olabilir doktora gitmeli miyim 😔