Açıkçası ilk doğum haliyle yazmak istemedim kimsenin psikolojisini bozmaya gerek yok. Acılarımız ortak yaşantılar Farklı diye… günlerdir 4 cm 5 cm diye postlar açan ben 6 cm diye de açacaktım artık :)
Pazartesi muayene oldum 5 cm açıklık vardı doktor eve git sabahı bulmaz gelirsin dedi aöa gelin görün ki sabaha kadar iş yaptım sancı yok :) salı (dün) sabah erkenden doktorum gel dedi. Gittim 6 cm yumuşama var sancı yok bebek yukarıdan baskı kurmuyor dedi biraz bebeği uyarıp sancıyı başlatalım dedi. Yalan yok acıdı ama büyük acılar değildi. Bu benim ikinci doğumum ilk doğumum 4 saat sürmüştü. Bu sefer daha kolay olur dedi doktorum ama doğumun kolayı da zor 🥺 neyse sancı için muayene, sonra egzersizler derken zaten 7 cm hemen geldi suyumu boşalttılar ve o zaman başladı sancılarım Saat 11:15 idi 🙏🏻💕 Sıklaşan sancılar dakikada bir oldu çok şükür ki hemen bebek kapıya dayanması ile Beklemiyordu doktorlar apar topar doğum haneye girdim dikişsiz tek ıkınma ile 11:58de 2.800 doğdu kızım.. Direkt kucağıma aldım sevdim kokladım kızımla konuştum doğum ekibi aşşırı tatlı idi Çamlıca Hisar Hastanesinde Umut hanım ile gerçekleşti doğumum. Beraber sevdik kızımı muhabbet ederek konuşarak beraber odamıza gittik 💕 doğumla alakalı tavsiyelerim olacaktır haliyle iki doğumda da en iyi anladığım şey ıkınma olayının sakin nefes alınarak orantılı olması Kendini yırtarak değil de baskıyı bir dakika boyunca tek seferde yapmak seni de bebeği de doktoru da Kurtarıyor 🙏🏻💕 sorularınız olursa cevaplarım