Benim 23 24 haftalarımda basıma gelmişti normalde 0ile 35 olması gerekirken 80 lere çıkmıştı. Ultrason ile baktılar safra kesesinde tas göremediler karaciğerde de bisi yokmuş sadece kullandığım vitamin progestan kan hapi ağır gelmiş o yüzden yukselmis bi süre kullanmadım vitamin i progestan i değerlerim düştü 20 ye suan 28 haftalığım Allah’a şükür sıkıntım yok 🤗 bu değer eğer normalinden beş kat 10 kat daha fazla artarsa ve vücudunuzda dayanılmaz kasıntı başlarsa gebelik kolestazi görülür bebeğe iste o zaman zararı var
sizin değerleriniz kaçtı ?