Fadikfs 0-3 ay ne kadar kıyafet aldınız bana çok alma dediler ama yeterli mi bilmiyorum doğumum Ağustos sonu inşAllah birazda sıcak olur burası
Cnsuushnn Fadikfs valla canım bana da az al çabuk büyüyor dediler bende eylül sonu doğum yapıcam ama herşeyi almak istiyorum 😂 6 aya kadar birşeyler aldım bu arada aldıklarım sonra zaten hem büyüyecek hem yaz geliyor yeni ciciler alırım diye kışlık biraz takım biraz tulum aldım abartmadan çıtçıtlı atlet biraz çok aldım bezinden dışarı çıkarması durumunda gördükçe yine alıyorum ama dediğim gibi çok abartmadan çünkü hemencik büyüyorlar 😊
Aygul01 Fadikfs çabuk büyüyorlar ama büyüyene kadarda biseyler giymeleri. Ki ilk dönem üstlerini cok değiştiriyorsun. Bi kaç takım olması şart bence o yüzden cok olmasada bi kaç takımı var
Senemgltkn Fadikfs 3 tane yenidoğan takımı var. Yaklaşık 15 tane 0-3 ay zıbın. 10 tane kadar alt patikli patiksiz karışık pijaması var yine bi 15 tane kadar kısa kollu uzun kollu şortlu patikli karışık tulumu var. Çorap ve eldiven var sayısızca en çok ona ihtiyaç olacak dediler. 3-4 tane de öyle beğendiğim şort tulum salopet vs aldım. Yeterli bence bunlar 0-3 ay için. Doğuma da az kaldı zaten uygulama 15 diyor bakalım nasip. Yaz çocuğu olacak hergün yıkansa da aldıklarım yeter yani yazı çıkarır
Arinna Fadikfs canım ne alıyorsan önden düğmeli al tulum al çok rahat oluyor. Ben bebeğimi giydirirken düğmesiz bebeğim giyinmekten nefret ediyor daha 3 aylık ağlamaktan zor giyindiriyorum. Şimdi önden değmeliler aldım.ama çocukta kötü etki bırakmışım sanırım kolundan kıyafet çıktığı an basıyor çığlığı
Fadikfs Cnsuushnn evet öyle dediler benimde sürekli alasım geliyo ama yeter diyorlar nerdeyse hiç büyük yok hep 0-3
Fadikfs Senemgltkn evet baya yeter benimde yaklaşık o kadar.Az büyüklerden bakmaya başlıyım zaten kışa denk gelecek 3-6 sonrası
Senemgltkn Fadikfs o zaman daha fazla 0-3 ay almana gerek yok canım. Ben hep küçüklere bakınca annem bu çocuk hiç büyümeyecek herhalde hiç büyük kıyafeti yok demişti 😂😂 sonra 3-6,6-9 almaya başladım azar azar çok değil onlardan da var biraz. Görerek almak istiyorum dolaşarak dokunarak almak istiyorum diye büyükleri sonraya bıraktım. Coronadan çıkamıyorduk internetten aldım herşeyini zaten. Büyükleri de ortalık biraz daha düzelince dışarı çıkınca alırım dedim
RuzgarsMommy Ben alt üst takim 6 tane falan Tulum da 7 8 tane aldim.galiba Kisa kollu ve kolsuz 6 7 tane bodysi var Artik 3 aylik ve 6aylik alırım 03 almicam yeter diye düşünüyorum cok ufak geliyorlar gözüme
Gaazell Fadikfs 0 3 ay aldım ama çok ufaklar yani gözüme öyle geldi alacaksanız eğer 1 2 tane alın gerisini 3 6 ay alın daha iyi
Fadikfs Senemgltkn evet bende internetten almak istemedim dolaştığım kadarıyla aldım artık büyük alırım ama küçükler hala gözümde😄
Senemgltkn Fadikfs gerçekten insan hepsini almak istiyor ama giydiremedikten sonra yada 1-2 kere giydikten sonra niye aliyim az olsun öz olsun aldığıma değsin 😂😂
Zsahin Fadikfs bende 1 tane 10lu, 3 tane 5 li hastane çıkışı aldım onun dışında 8-10 tane falan yine 0-3 ay iç zıbın aldım. Büyük almadım henüz zaten gelen hediyeler genelde daha büyük oluyor. Büyüğü şimdiden almaya gerekk yok. Gelen hediyelere göre eksiklerini alacağım doğduktan sonra☺️
seymaklc Ya bnde hep 3 6 aydan başlayan kıyafetlerini aldım küçükler o kadar küçük geliyo ki gözüme bide hemen büyüyecek az al diyip duruyorlar.küçük olarak neyden Kaç tane alacağımı bilemedim