Biz bugün 15+2 olduk ve doktorumuz bebeğin cinsiyetinin kız olduğunu söyledi ben hep kızım olsun istedim rabbim de nasip etti darısı isteyen herkese inşallah ♥ birazda moralim bozuk kızlar doktor rahminde kasılma olmuş dedi 15 gün yatıp dinleniceksin dedi magnezyum ve kan ilacı yazdı dua edin lütfen haftaya tekrar gidicem inşallah düzelir çok korkuyorum erken doğum olmasından 😞😞