İkinci dönem baslasan diyor ama
Mugus ikinci dönem baslasan diyor ama bu her zaman olmuyor bazen cagirirlar bazen çağırmazlar. Bu riskli bence. Bakabilcek biri varsa bence baslayabilirsin. Agustosta dogum yapıp ekimde işe baslayan arkadasım vardı. Derslerini ayarlamıstı. Dersi oldugunnda gelip hemen dersleri yapıp gidiyordu. Sütünü sagıyordu 1 gün öncesinden. Sen de öyle yapabilirsin.müdürler de insan yani sonucta