Leyya canım 35+5 haftalığım inşAllah oğluşum olacak bende üc dört gündür bel ağırısı çekiyorum sabah uyanınca yine iyiyim aksama doğru daha çok ağırıyor hele ki biraz ev işi yaptıysam ama mecburen yapmam gerek yavaş yavaş hazırlanmalıyım doğum belirtisi sadece bel ağırısı değil onun beraberinde kasık ağrısının da olması gerek ve sanciların düzenli olması gerek bende çok korkuyorum ama dua et bol bol Allahın elindeyiz 😊