Mugus çok iyi anlıyorum, ben de 5 yıl ücretli öğretmenlik yaptım, oğlum doğduğunda bakacak kimse olmadığı için işten çıkmıştım, az da olsa gerçekten çok fark ediyor eve iki maaşın girmesi , ben bakıcı parası verirsem boşa çalışmış olurum diye çalışmamıştım ama sizin kayınvalideniz bakacak ve yarım gün çalışacaksanız, çalışacağınız yer eve de yakın olursa bence düşünülebilir, ben bebeğimi büyütürken KPSS çalışıp atanmıştım, inşallah size de nasip olur❤️