Nur-- Kızlar merhaba 39+1 haftalığız bu haftalarda ağdaya giden oldu mu veya gidecek var mı bir zararı olur mu acaba?🤔
Mothersone Nur-- 38+5 den merhabalar 🤗 bi sakıncası yok ağdaya gitmenin ama şu havada gitmeni tavsiye etmem cnm
Echche Nur-- ben onlar çektikçe can acısından kendimi kasarım doğururum diye korkuyorum 😀 jiletle hallettim mecburen. Bide şu son günler de sabrım yok canım acısın dayanamam güç topluyorum
Srplakgn Bende 39 çok gidip gitmemek arasında kaldım diğer aylar gittim ama son günler olunca enfeksiyon vs. Şeyler aklıma geldi ☹️