Yarın sezeryana giriyorum bu saatlerde oğlum dünyaya gözünü açmış olacak Rabbim izin verirse , Heyecan mutluluk korku hepsi var o kadar başka bir duygu ki Uyuyamıyorum ilk gebeliğim ve bebeğimin suyu az olduğu için bugün tam 37 oldum inşallah küveze girmez dua edermisiniz bana hamileler lohusalar ve içinizde kuran okuyan varsa Allah Rızası için adıma dua edermisiniz hepiniz sağlıcakla alın evlatlarınızı kucağınıza ♥️♥️