Nişan bir doğum belirtisidir evet ama koşarak hastaneye gitmenizi gerektirmez. Öncelikle kasılma/sancı takibinizi yapmalısınız eğer düzenli aralıklarla geliyorsa hastaneye gitmelisiniz düzensiz ise düzene girecektir yakın zamanda. Eğer riskli bir gebe değilseniz genellikle yarım saatte bir gibi bir sıklığa ulaştığı zaman gitmeniz ise kasılmaları evde daha rahat karşılayabilmeniz açısından tavsiye edilir ☺️