Seymadmirk_94 40+3 olduk daha ne nişan ne sancı artık beklemek daha zor gelsin istiyorum varmı benimle aynı durumu yaşayanlar önerisi olanlar 🙈
Sude_uzum01 Seymadmirk_94 benimki de kız ama doğumuma var 😂🤭 burdaki okuduklarıma göre yorum yaptım 😊♥️
Seymadmirk_94 Irazca35 hayır başlatmayı daha düşünmüyor bekleyelim diyor ama ben bekledikçe stres yaptım
Adsmyr Seymadmirk_94 doktorunuz ne zmna kadar bekleriz ddi acaba bnmki 41 e kadar bekleriz ddi ama bilemiyorum 39+2 tiz inşllh kendileri gelirler bu bebekler hayrlısyla
Irazca35 Seymadmirk_94 son haftalar zor geçiyor 🤦🏼♀️ Benim doktorum 40 ı geçmeden başlatıcak önümüzdeki hafta içi bakalım kendisi gelir inşallah
Seymadmirk_94 Adsmyr bende 41 e kadar bekleyeceğim Pazartesi gel tekrardan dedi bakalım hafta sonu kendisi gelir inşallah
M_M Benim doktorumda 41 e kadar bekleyelim dedi ama gecmiyo sanki günler olmazsa suni sancı deneriz ama oda bazen sonuç vermeyebilir dedi