Bana önce idrar testi yaptırdı glikoz çıkınca idrarda şeker yüklemesi yapalım dedi sabah aç gel dedi öncesinde vermedim 50 Gr şekerli suyu içip 1 saat sonra verdim kanı 1bucuk saat sonra çıktı sonuç 138 çıktı sınırda çıktı dikkat et dedi aslında yaptırmayı düşünmüyordum ama mecbur kaldım