Kızlar merhaba🙋🏻♀️
Bu gece sütümü ısıtıp içeyim dedim (hem biraz midem ağrıyor belki iyi gelir dedim) sıcak süt sevmediğim için içine biraz toz tarçın ilave ettim. Sonra içime bi kurt düştü internette araştırdım kimisi çok sağlıklı diyor, kimisi düşük tehlikesi var diyor😔 8 haftalık hamileyim. Ve son 2 gündür suyumada yarım kabuk tarçın atıyordum. Düşüğe sebep olur diye okuyunca çok korktum😔 Sizce hangisi doğru?