Melegimveben Ceku 🙋🏼♀️ benim belki 14 yıldır kanamayan burnum hamilelikle başladı normal canım damarlar genişlediği için kanama olabiliyormuş kusuyorum kanıyo burnumu siliyorum kanıyo hep kanıyo yani🤗
Ceku Melegimveben benimde hiç kanamaz canım bu aralar oldu tedirgin oldum teşekkür ederim yorumun için 😊
Melegimveben Ceku burun damarı genişlediği için normal diyorlar canım korkmana gerek yok doğumdan sonra geçicek inşallah rica ederim😍
Nesibee Benimde bütün kanamam var özellikle gece uyurken uykudan uyanıyorum. Doktoruna söyledim leke şeklinde ise sorun yok ama benim 10 15 dakika sürüyor kbb ye yönlendirecek tahlil istedi