Normalde adetlerım hep düzenlıdıydı kı hamıle kalıp düşük yapana kadar. Ama Bugun pkos oldugumu öğrendım geçen sene pkos oldugumu bılmeden tedavız hamıle kaldım ve düşükle sonuclandı. Düşükten sonra adetlerım düzensızlestı ve 38 gündür adet olmadım bu ay. İlaçla adet olacam. Benım soracagım bu ay yumurtalar barız kiste dönüşmüş . Yanı kendılıgınden çatlayamıyor doktorun dedıgı buydu. Tekrar bebek düşünyrz nasıl bır yol izlemem lazım. Sizler neler yapıyorsunuz bebegım bı daha olmaz dıye cok korkuyrm :(