Zeynep_aybars 32 haftalığım ve açılmam başlamış kaıslmam ve ağrım da çok var hastanede yatmışım yapıldı tırsıyorum kızlar motivasyona ihtiyacım var 🥰 🌹
Arinna Zeynep_aybars Canım Benimde vardı 30. Haftada yattım ilaçlar verdiler ciğer geliştirici olmultum falan. 36 ya kadar zor dayandı. Sebep neymiş söylediler mi
Feyza_d Zeynep_aybars canım 33. Haftada benimde kasılmam oldu kontrole gittim nst bağlandı sancı 100 çıktı düşmedi o gece hastanede yattım ertesi akşam çıktım aciklik yoktu bende ama merak etme sanciyi kasılmayi düşürmek için müdahale ederler önce
Busratm Zeynep_aybars Aman aman bir açıklık yoksa ve sancılar da engellenirse durur diye düşünüyorum. Yeter ki suyun gelmesin ve bebek iyi olsun gerisi engellenir Allahın izniyle ☺️
Aysenozturk007 Zeynep_aybars ya abes kacacak ama kasılma nasıl bi his bizde bugün 30 haftalık olduk ve vajinama değişik ağrılar giriyor kasıklarım ara ara ağrıyor anlam veremedim ve bebeğim 2 gündğr az hareket ediyor
Zeynep_aybars Arinna yok hayır ama idrarımda iltihap çıktı sürekli nst bağlıyorlar hep kasılma ve ağrı çıkıyor ciğer geliştirici ilacın 2. Dozunu vuracaklar işte sabah beş de🤦♀️🤷♀️
Arinna Mom9272 Yatmadı kuzum. Zaten ben 1 ay yattım hep iyi beslendim. 2805 doğdu çok şükür. Kabak çekirdeği muz kaşar kırmızı et ve bol su tükettim. Kilosu azdı çok bunlar iyi geldi. Doktor naptın sen dedi hatta iyi olmuş dedi.
Mom9272 Arinna ya bende deneyeyim canim sağol. Benimde riskim var şuan 34teyim ciğer geliştirici falan vuruldum korkuyorum valla
Arinna Mom9272 Haftan iyi canım korkma. 30 da başlamıştı benim o zamanları iyi bilirim. Stres yapma takma hiç.Haftan iyi. Sen beslenmene özen göster kuzum. Dinlen film izle dizi izle oh keyfine bak.
Zeynep_aybars Busratm Allah razı olsun kuzum 1cm açıklık vardı enson bir sürü ilaç verdiler müşade altındayız işte 😌
Rabo Bende 30+6 te sancılandım 80 90 ları gördü 3 gece hastanede yattım açılmam yoktu şükür şuan 32. Haftamdayım ara ara sancılanıyorum ilaç kullanıyorum bunun için bakalım hayırlısı seninkinide durdururlar inşallah canım
Arinna Mom9272 Hakkında hayırlısı olsun canım🙏🧿 Allah sağ selamet bebeğini kucağına almayı nasip etsin🌹
Zeynep_aybars Aysenozturk007 bu haftalarda az hareket etmesi normalmiş canım kasılma bebek bir anda top gibi oluyor karnında sertleşiyor karnın ve nefes bile alamıyorsun nerdeyse bende de kafası aşağıda olduğu için baskı yapıyo rahmime sancı giriyordu işte aksatma bence Bi doktoruna söyle muayeneni de eksik etme 😘
Arinna Aysenozturk007 Sancım oluyordu canım. Sonra yürüyememeye başladım belden vurup kasıklarıma iniyordu. Doktora gittim hemen ve kafasını afedersin oramda hissediyordum. Artık yeter diyordum çünkü 30 dan 36 ya kadar her gün böyleydim
Mom9272 Hulyaa38 lütfen ihmal etme öyle geçmeyen kasık ağrımla gttim ciğer gelistirici vurdular nstde çok sancım çıktı
Aysenozturk007 Arinna aa ya bende de adet ağrısından azıcık şiddetli ağrı giriyor ve bugün iki kez vajinama vurulmuş gibi hissettim hatta suyum gelecek diye korktum nişan mı acaba falan derken şükür geçti bugün 🙏🏻