Muratceylankgtc canım bir iki ay daha beklesin.. bende kürtaj oldum kalbi durmuştu bebeğimin ve çok kafama takıyordum.. 3 ayın sonunda çok şükür tekrar hamile kaldım🤲🏼 Psikolojik durum hamile kalmayı zorlaştırıyormuş, kendini rahat hissetsin kafasına takmasın.. soğan kürünü bende duydum 1 ay boyunca soğan kürünü bir denesin.. bu arada folik asite başlasın ben öyle yapmıştım.. kürtajdan veya düşükten sonra bazı kadınlar 3 ay, bazıları 4, bazıları 5 veya 6 ay sonra hamile kalıyor.. Allah kararlamıştır onu kendini üzmesin canım