Gokilay07 herkes herşeyi yaşamıuor ben 18 haftalığım bulantı, kusma, aşerme çok şükür hiç biri olmadı, göğsüm şişti hafif bel ağrılarım oluyor adet olacakmışım gibi okadar, bana bile hala hamileymişm gibi gelmiyor çok şükür Allahtan göbişim çıkıyor artık ☺️🙏