Bahar4516 37.haftam antıbıyotık dvm dedı ıdrar yolu enfeksıyonundan dolayı kuallananlar oldumu bu haftalarda :/
Srplakgn Diş ağrısından ikinci 37 haftada içmiştim geçmediği içim tekrar yazdı birazda olsa hafifletti doktor kontrolünde olduğu için zararlı olacağını düşünmüyorum canım