Gzm29 29dan beri takip ediliyorum aynı sebepten, 32ye gireceğim çok şükür birden kötüleşmedi 3günde bir Nst doppler giriyorum. Sadece suyunu azaltmıştı, bol su havuç suyu ve istirahatle o da çözüldü 36yı görürüz şu anki seviyeyle dedi doktorum, dikkatli ve sıkı takip edilmek gerekiyor