Havacianne ben de agdaya gidiyorum ama yaptırmadm hele birde korona girdi araya hic gidemedm kendim evde halletm ve acısı geldi aklıma rikse dahi atmadm cnku o acıya alışana kadar vucut kendini kasiyor bebegimden onemli degil dedim 3 ay snra giderm dedm kendinizi kasmadan dayanırsan git derm