Hlal66 Kızlar doktora gitmeyi düşünüyorum gebe kalamıyorum diye. Bunun gibi giden varmı varsa ne tür muayene uyguladı. Yada bununla ilgili bilginiz varmı?
Busratm Hlal66 Ne kadar süredir korunmuyorsunuz bilemiyorum ama ilk olarak regl nin üçüncü günü giderseniz hormon tahlili yapılır ona göre doktorunuz yönlendirir sizi.
Anneolmayahasret Hlal66 canm adetinin 2.gunu veya 3.gunu gitmen gerekiyo kadin doguma cunku adetliyken vajinal muayene yapmasi lazim
Deletedmom399 Hlal66 adetinin 2 veya 3. günü gitmen gerekiyor ki hormon tahlili yapılsın. Alttan muayene için de adetli olup olmaman önemli değil doktorun muayene şekline gore değişiyor ama genel itibariyle her doktor alttan bakıyor.
Mehtapakgl Hlal66 kuzum muhtemel adetin 3. Günü ve 21. Kan tahlili isteyebilir. Hormonlarına bakar ve adet düzenin sorar döngüsünü. Yumurtalıklarına bakar pko görünümü var mı diye. Bunlar aKlima gelenler.
Busratm Hlal66 Tamam artık tedavi gerekebilir. 1 seneden sonrasına sıkıntılı olarak bakıyorlar ve sorun görürlerse tedavi uyguluyorlar. Dediğim gibi regl nizin üçüncü günü gidin.
Sinemisdemirag Hlal66 Alttan muayene yumurtalıkların rahim ağzına falan bakarlar sonrası hormon testleri tabi
Sinemisdemirag Hlal66 ben Ocak ayında gittim Reglim bitmişti muayene oldum sonrası ay reglinin 3.günü testleri yapmamı söyledi aöa çok şükür gerek kalmadı
iremgun Hlal66 ne kadar süredir deniyorsunuz? Adetinizin 2 ya da 3 . Günü giidp hormon testi yapılsın belki duruma göre adet bitiminde rahim filmi çekilebilir. Yumurta rezervinize bakarlar. Rabbim nasip etsin inşallah en yakın zamanda🙏