Papatya99 Kızlar bugün nst ye girdim sancım çıktı ve 2 cm açıklığım var doktor yarına yatış verdi kendi sancınla doğursun dedi 2 cm açıklıkla ne kadar sürede doğururum şuan hiç sancı hissetmiyorum 37/5 haftalığım
Melihafurkan Papatya99 benim 10 gündür 3 cm hatta iki gün önce 4 cm olmuştu ama doğurmadim sancım hiç yok
ruveyda98 Papatya99 38 haftalık oldum sancım ve 1 cm açıklığım çıktı pazartesi hala beklmedeyim ama gelmeye niyeti yok 🤷♀️
Papatya99 Melihafurkan benimde 2 cm ama doktor yatış verdi bende anlamadım suni sancı mı vericeksiniz dedim hayır kendi sancınla doğurursun dedi
HalElif Bende 37deyim hicbisey hissetmiyorum cuma gunu nts giricem ay insallah bana boyle bisey demez. Siz kac haftaliksiniz?
Momof2child 37haftalgm dun girdm nstye sanci falan hicbisey yok ya Sezeryan olucam 24 hazirana kadar sabr edemiyorm cabuk gelsn kizim istiyorm
Papatya99 Momof2child benim nst te sancı çıktı 2 cm açıklığın var hemen yatışını yap dedi ben yanımda kimse yok fln diyince sabah erkenden gel dedi
Papatya99 Ayselis benim çok hafif sancılarım var kasılmam çok oluyor ilk gebeliğin neyin ne olduğunu ’da bilmiyorum fazla allah yardımcımız olsun
MerveKeskiner Bizde 37. Hafdadayız bgün kontrole gittim ama randewuma yetişemedim eşimde cuma gününe medikale sıra aldı karnım 2 gündür baya indi aşşaya korkmaya terettüt etmeye başladım çok merak ediyorum nezaman ne şekilde gelecek minnamız
Papatya99 MerveKeskiner benimde karnım 4 5 gündür indi canım korkuyorum ve heyecanliyim ne yapacağımı bilmiyorum
Deslem Esrazeynepsare benim 3 cm açılmam varmış hiç birsey yapmadılar eve yolladılar merdiven in çık dediler sancı gelip gidiyor sancı olunca gidiyorum bunsefer neden geldin diyorlar yarın en yakın ildeki özele gidicem beni de yatırırlar mı acaba şuan bile o kadar sancım var ki
Esrazeynepsare Deslem 2 3 cm ile yolluyorlar canım sancım sıklaşınca gel diyorlar. Bende sürekli eğilip kalkmıştım merdiven ve duş almıştım sıklaşınca gittim