Ya bizimki de çok afedersiniz yüzünü rahim duvarına yapıştırmış o şekilde duruyordu 😀 kaç sefer gittim hep kapattı doktorum çikolata ye vişne suyu falan iç dedi yaptım aynısını ama tık yok sonra ayran içtim içerde halay çekti resmen 😀😀 gittim bu sefer minnacık hokka burnunu çok net gördüm yani 😀 yani deneyin minik kuzunuz neyi çok seviyorsa neyde çok hareket ediyorsa onu yiyip gidin 😍