vuqarmehriban Merhaba guzel anneler. Nasilsiniz kacinci haftalardasiniz? Ben 36dayim. 2gundur canak agrisi cekiyorum. Bel agrisi ama belden biraz asagi felc gibi. Yuruyemiyorum yarin doktora gidicez insAllah kimde boyle sorun oluyor?
Zeyneptoprak vuqarmehriban haftan çok ileri doğum ağrısı bile olabilir canım benim kuyruk kemiğim eğriydi oğlumda o yüzden çok zorlandım simit şeklinde minderler var ortası boş ona oturuyodum pelvis kemiği açıldığı içinde Ağrı olabilir
pelinnns vuqarmehriban 32+3deyim ben de 2 3 gündür bahsettiğin ağrıyı ben de çekiyorum canım. Ama normaldir diye düşünüyorum. Uzun zamandırda vajinal ağrı çekiyorum. Doktorum vajinal ağrının bebeğin baskılamasından kaynaklandığını söylemişti. Buda onun gibidir diye düşünüyorum. Endişelenicek bi durum yoktur zannımca için rahat olsun hamişim 🤰🏻🙋🏻♀️😊
vuqarmehriban Zeyneptoprak gitdim olmAli dedi karnin buyudukce agirlik veriyor hemde ikinci bebek 1ciyle cok haaraketlisin