leyla25 Kızlar hamıleliğim boyunca kabızlık derdım bitmedi ondan önce de vardı, hamilelikte daha da mahvetti beni bir türlü geçmiyor ne yazık ki bizde genetik sanırım. Basuru olanların normal doğumdan sonra cok zorlandıgını duydum dogru mu?
Zeyneptoprak leyla25 hamilelikte dahada azıtıyo basur ben normal doğum yaptım ona rağmen basurum olmamıştı ama kızımda hamilelikte çıktı karnın baskı yapmasından dolayı oluyomuş normal doğum bunu biraz daha ilerletir sadece ama sezaryen de olsan basurun yine olucak malesef doktor bana bi krem bide ilaç verdi geçti 2. Kullanmaya sende konuş istersen doktorunla kabızlık içinde ilaç verir
Berilknur leyla25 korku içindeyim bu konu yüzünden kızımda normal Doğum yaptım ve Doğum değil basur beni mahvetti gene normal istiyorum ama 🤦♀️
Zhrnz leyla25 ben kendim hemoroid hastasiyim bir defada ameliyat oldum ama tekrarladi gebeliklerimdede hep vardi 3 dogumumda normal oldu bi sorun teskil etmedi 🤗
leyla25 Zeyneptoprak maalesef hamileliğim başından beri zaten doktorum takip ediyor her gidişimde soruyor geçti mi nasıl diye kullanmadıgım fitil krem kalmadı yok yani gerçekten büyük problemim :( hakkımda hayırlısı olsun bakalım normal doğum istiyorum ama normalden sonra iyice artarsa diye çok korkuyorum
Marazin_annesi leyla25 benimde siillerim vardı amliyat oldum ve orda yuvarlak et gibi bişe oluştu yumurta gibi aynı lavaboya girdigimde dıskım kanlı geliyor içinde birikiyo galiba kan et parçası şeklinde cikiyo acaba doktora soylemelimiyim yanliz benim doktorum değil idarelik bı doktora randevuluyum
Zeyneptoprak leyla25 onu yaşamadan bilemezsin ıkınma kısmı az olursa artmayada bilir yada artabilir ama acısı artmayabilir inşallah geçer ya ben acısını çpk çekmedim ama çektiğim kadarıyla bile zormuş Allah yardımcın olsun
Zeyneptoprak Marazin_annesi ilerlemeden doktorunla görüş bence kremi fitilş falan tedaviye başlar hemen rahat edersin
Sancakk Henüz doğum yapmadım ama bildiğim şeyi paylaşmak istedim hanımlar hakiki zeytin yağını düzenli kullanırsanız geciyo basur bende aynı dertten muzdaripim
leyla25 Berilknur işte bende bundan korkuyorum 😓hakkımızda hayırlısı olsun inşallah iyi olan olur bızım için
Mekamu Benim doktor Engel değil demişti ama bir yakınım doğumdan sonra çok zorlandığını ama bir iki ay içinde de kendi kendine kurtulduğunu söylemişti. Ben sezaryen yaptığım halde çekiyorum. Doktora gittiğimde de hormonlardan ve kan ilacından dolayı dedi. Bekliyorum geçmesini yoksa müdahale edecekler.