Bildiğim kadarı ile anlatiyim Eltime uyguladım onda ise yaradı allah izin verirse şimdi kendime kullanıcam yer yok dua üzerine umarım bende de ise yarar. Dogum sancıları başladığında meryem ana otunu suyun içine atıyorsunuz ve suya sizin adınıza dua okuyabilecek biri meryem süresi yasin ayet-el kursi felak nas fatiha okuyup bitkiyi suda bırakıyor. Bitki açıldıkça anne rahmi de açılmaya başlıyor onunla birlikte. Benim okuyacak kimsem olmadığı için ben şimdiden kavanoza suyu koyup okuyup hazırladım suyu. Sandım başladığında eltim ins içine aticak otu . Bu arada eğer vaktiniz zamanınız olursa bitki suya atıldıktan sonra o sudan bir miktar icmeniz de fayda sağlayacaktır.