Canım ben idrar yolu enfeksiyonu böbrek taşı kandada enfeksiyon olmasından dolayı hastanede yattim hamileligimin ilk donemlerinde sulcid de kullandim bir suru antibiyotik ilac kullanmak zorunda kaldim çok şükür hic bi sorun olmadi suan 30 . Haftamizdayiz gayet saglikliyiz ikimizde doktorlar kullanilmamasi gereken ilaclari vermiyor bende senin gibi tedirgin olmustum ozamanlar cunku cok fazla ilac verildi serum ayri hap ayri banada içini ferah tut 💕