Merhaba kızlar. Bebeğim 2 hafta önden gidiyor. Şu an 37 haftalığım. Ve haftama göre kilosuda fazla. Bebeğimin erken gelme ihtimali var mı? Öyle bir şey duymuştum ama. Birde açlık tokluk şekerini istedi doktorum yarına. Bu bebeğim önden gittiği için mi her gebeye yapılıyor mu?