Yusufunannesi07 Bebeğim 3 gündür kakasini yapmıyor çok ağlıyor rahatsız oluyor zeytinyağı falan denemediğim şey kalmadı ne yapmalıyım fikir verir misiniz
pelinsss Yusufunannesi07 mama ile beslerdim ben, doktor mamasına zeytinyağ damlat demişti. Süt ile besliyorsan biberona koyup aynı şekil yapabilirsin. Bide annem kulak çubuğuna zeytinyağ sürüp poposunun ucuna sokardı, rahatlardı.
Yusufunannesi07 pelinsss anne sütü ve mamayla besliyorum zeytinyağını kaşıkla verdim ama fayda etmedi