Masaltugba ilk hamileligimde 29. Haftamda 22mm di canım senin çok iyi dert etme yükselmesini geçtim düşmesin demelisin. Benim iğne ilaç hiç birşey durduramamıştı bebegin başı dayanmis sıfırlanmisti ona rağmen 36+5 i gördüm çok fazla agrım olduğu için bir de suyum azaldığı için sezeryan a alındım . Bu şekilde olup 40. Haftayi görüp doğum için müdahale ettiklerimiz var demişti. Sen yine kendini yorma rahimine yük vermemeye çalış.