EsraErdoan Yasemin30 görmemesi çok normal benımde 8. Haftada gözükmüştü bebeğim. Adet agrılarıda çok normal ikinci ayıma kadar bende hergün adet olacakmısım gıbi uyandım doktor çok normal dedi 😊
EsraErdoan Yasemin30 lekelerden doktora bahsettiniz mi bahsetmediyseniz bi gidip görünün bence ama genelde hepımız yaşadık bu durumu. Çok ayaga kalkmamaya çalısın tehlikeli dönem çünkü. Verdiği ilaç zaten düşük önleyici herhangi bir sorun olmaz endişe etmeyin
Esraumit ymramo hcg ölçmedim sadece ilk kan alımında 764tu suan binleri gecmiştir ama gorundu doktor net dedi
Mervece123 Yasemin30 ya canım o lekeyi göz ardı etme bende tam dokuz haftalık hamileyim ilk gümden bugüne o leke geldi aldırış etmedim doktora bile sormadım yerleşme kanaması dedim buysa düşük riskim varmış oda şu an arttı sürekli kanamam oluyor yatıyorum bende onu doktorunla iyice danış ben keşke baştan sorsaydım diyorum
Mervece123 Yasemin30 belki bende baştan söyleseydim sıkıntı olmicaktı belkide o zamandan alsaydım progestan ı içerdeki kanamam bu kadar büyümeyecekti...şu an mesela kanamam oluyo progestan ve iğnesini kullanıyorum içerde de kanamam oluyor doktor kanama alanın küçülene kadar yatıcaksın dedi
Yasemin30 Mervece123 yat dinlen cnm allahin izniyle bizim bebislerimiz guclu kuvvetlidir dayanacaklar ve sag salim kucagimiza aliriz insallah
Nesomer Yasemin30 zaten hemen görünmez ki geç döllenme diye birşey var ben 6. Haftada keseyi gördüm 9. Haftasa embriyoyu gördüm. Bu konuda acele etmeyin. Sürekli ultrasona girmekde iyi birşey değil. Siz kendinizi koruyup güzelce beslenin hatta ayaklarınızı uzatıp bol bol dinlenin 😍
Yasemin30 Nesomer haklisiniz ben kontrol haricinde ultrasona girmiyorum doktorum ne zaman cagirirsa o zaman gidiyorum
Hatunnn Ben tup bebekle gebe kaldim ddaha henuz 4+2 ama doktorum cumartesi gelirsen keseye bakariz dedi yazilanlari okuyorumda baya erken oluyor gormeme ihtimali yuksekken neden cagirdi bende bi dusundum simdii
Huris Yasemin30 canım o hafta benimde aynı şekilde lekem gelsn doktor yerleşiyo ondan gelebilir dedi ve ayağa kalkmamaya dikkat et o ilaçlar biraz baş ağrısı ve dönmesi yapıyo dikkat et sadace