Hilalyusuf benimde böyleydi ama gaz oluyor yavrum illa gazın var diye tuvaletini yapmaman gibi bir şey de söz konusu değil, ben 29.haftamdayım gayet de rahat yapıyordum tuvaletimi hiç kabızlık problemim olmadı ama karnım aynı böyleydi sonra yavaş yavaş indi, 17.haftada falan Bi şişti o şişiş şimdi gören doğurcan dikkatli yürü diyor😂