Eveeet klasik happy mom cümlesi acaba ben ne zaman doğum hikayemi yazacağım diyordum kiii artık bizimde bir hikayemiz var ❤️ Hiç çocuk düşünmediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim ve öğrenmeye kalmadan 5 gün içerisin normal regl oldum neye uğradığımı şaşırdım meğersem kimyasal gebelik geçiriyormuşum çocuk düşünmeme rağmen yinede çok üzülmüştüm ona doktorum 2 ay korun falan dedi ama artık korunmak istemiyordum neyseki bir daha regl görmeden üstüne hamile kaldım her zaman tabiki önce sağlıklı olsun dedim ama allah biliyor gönlümdeki hep erkek evlattı rabbimde gönlüme göre nasip etti 🙏 ilk 4 ay kusmayla geçti bu arada çalıştım 32. Haftaya kadar iş yerinde kusmak vs oldukça zordu 2. Trimester da genel olarak rahattım ama sonradan mide yanması nefes darlığım başladı gavısconlarla gezdim durdum çokta kilo almadım ve küçük bir karnım vardı derken derken 10.06.2020 11:41 mucizem spinal sezeryanla dünyaya geldi öncelikle sakinliğimi korumak için oldukça çaba sarfettim taaaki eşim doğum hanenin kapısına gelip alnımdan öpene dek .. oğlumuzu al gel dedi ordada bi cesaret geldi sonra doğumhaneye girdim sedyeye aldılar falan derken sıcak bir ekip vardı karşımda damar yolu açtılar (en çok o acıdı iğne çok kalın) anestezi uzmanı geldi kendini rahat bırak omuzlar aşağı dedi iğneyi vurdu hissetmedim bile sonra ayaklarım beton gibi oldu karıncalandı o sırada sonda taktılar hissetmedim sonra midem bulandı hafif hemen söyledim bi ilaç verdiler oda geçti oksijen taktı nefes alamadım bir an ve sonunda doktorum geldi işleme başladı herşeyi anlayıp hiçbişi hissetmiyorsunuz sadece inanılmaz çekiştirdiler beni sağa sola bir an dedim düşücem heralde ve karnıma bastırdılar o an nefesim kesilir gibi oldu derken veeeee diye bi ses hemen temizleyip yanıma getirdiler o an herşeye değerdi ilk bebeğim sonra ben çıktım ilk geldiğimde ağrılarım vardı iğne vurdular karnıma bastırdılar ama dayanılmıcak gibi değil sadece vajinama bir iki kere elini sokup kanama kontrolü yaptı ondan hoşlanmadım en son kalkıp yürüdüm korkmayın doğum yapıyorsunuz tabiki acısız olmıcak ama dayanılmaz birşey değilmiş uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🥰