Ohh bee valla bu forumda kilo almayanları okuyup içim içimi yiyordu 😂 şimdi sizleri görünce bi oh çekesim geldi. 27 haftalık 4 kilo almış gebe dolu. Bende 25+5 oldum. Bel ağrım fazla yürüyüşlerde zorlanıyorum. Kansızım şeker yüklemesi yaptırdım ve herşey normal 🤷🏻♀️ Ayrıca 7 kilo aldım. 8 e doğru çok hızlı ilerliyorum 🤦🏻♀️😂